Dynbfofrt yanlış anladınız sanırım ben 34 de rapor alır demedim. Bir bayan 32 de çalışır raporu aldım mobinge uğrayınca 34 de rapor aldım çalışır raporumu etkilemedi demiş. Bende ona 34 de rapor alması doğum iznini etkileyeceğini bizim kururmumuzda kabul edilmediğini yazdım.