civcivim- Herkese merhaba, bugun kahverengi akıntı şeklinde nişan geldi, yani ben nişan olduğunu düşünüyorum 39+2. Nişan geleli 3 saat falan oldu sancı yök ağrı yök, sizce ne yapmalıyım
Sevgi56 civcivim- nişan gelince doğum hemen olmayabiliyor, yarında başlar sancın bi hafta sonrada. belli değil yani
esraEb cevriye35_ Sevgi56 Sevgi56 nişanın gelmesi bebeğe olumsuz etki eder mi? Suyun bitmesi sıkıntılı bir durum ya nişan tamamen farklı bir şey değil mi ? Doğum belirtisi ama panik olacak bir şey değil doğru mu anlıyorum 🙈
cevriye35_ esraEb yok korkmayın doğurcak olursanız kesinlikle anlarsınız suyunuz gelmemiş nişan rahim agzindaki tıkac kendini genislemeye hazirliyor sadece