firdevs07 Merhabalar ben yenidoğacak bebeğimin kıyafetlerini bebek deterjanı ve azıcık birşey elma sirkesiyle yıkadım ütüleyeceğim kurumasını bekliyorum sizce sirkede yanlış mı yaptım tekrar yıkasam mı ama çok az kullandım
Sunshine__ firdevs07 Ben beyaz sirke ile yıkadım kuzum yumuşatıcı bölümüne koydum bence iyi yapmışsın hem kıyafetleri yumuşak çıktı hemde bana göre daha hijyenik oldu bide internette görmüştüm beyaz sirke ile yıkanabilir yumuşatıcı yerine diye o yüzden kullandım