G12s_18 Normal doğum yapıp yapmayacağım belli değil ama devletteki doktorum sancın olursa acile git bakarlar normal yapabilirsen yaparsın dedi her an elim kalbimde bekliyorum stres oldum kaç gündür 😪
leila1 G12s_18 bebek dönmüş mü, kanal girmiş mi, normal doğum için çatın müsait mi, bebek çok kilolu mu değil mi. Bunlar hakkında bilgi vermedi mi eğer bir sıkıntınız yoksa normal doğum yaparsınız
CemrePektas G12s_18 aslında sancı olmadan yapılan çatı muayeneleri yüzde 100 doğru sonuç vermediği için çoğu doktor ağrı sancı olana kadar çatı muayenesi yapmıyor. Ki devlette 41 sonuna kadar normal beklenir. Gelmese suni, olmazsa sezaryen yapılır. O sebeple bebeğin döndü ise herşey yolunda ise sen de tansiyon ya da başka rahatsızlık yoksa normal denerler. Kanala girme olayı da kiminde doğumdan 2 hafta önce oluyor kiminde 2 saat önce. O sebeple bol boll yürü, hareketsiz kalma. Kanala yönlendirme egzersizleri yap ve bekle. Gelirse gelir. Gelmezse ya da yolda takılırsa da sezaryen 30 dklık iş. Bir şekilde çıkacak bu bebeler 🥰
G12s_18 leila1 bebek dönmüş kilosu da normal ama çatı hakkında bir şey demedi sancin olursa bakılır dedi
leila1 G12s_18 stres yapmayın o zaman normal istiyorsanız ona uygun egzersizler yapın bol yürüyüş yapın, hurma yiyin, ahududu çayı için, aksaklı yürüyüş yapın, merdiven çıkın bunlar uygundur . Ebemiz 38 itibariyle yap dedi bana.
G12s_18 leila1 yapıyorum merdiven cikiyorum yürüyorum egzersiz de yapıyorum ama çatıya bakmadiklari için ondan korkuyorum dar sa bu yaptıklarım boşa olacak diye
G12s_18 CemrePektas Doğru bu haftalarda hareket etmeye başladım ama işte gece bu düşünceler uykusuz kalmama sebep oluyor gün içinde enerjim hiç kalmıyor hayırlısı olsun bakalım 🫠☺️
CemrePektas G12s_18 çok haklısın. Herkes doğumdan korkar. Normalde sancı çekiyorsun sezaryende sonrasında ağrı, sızı. Kendine zehir etme bu günleri. Son günlerin tadını çıkar. Bir şekilde çıkacak, sağlıkla kavuşun
cokkasmabeabi G12s_18 çatı doğum esnasında anlaşılan bir şey oldugu icin önceden yapılan muayene zaten gereksiz. Benim iki doğumum da başlamıştı ondan sonra kanala indi mesela. Belli olmuyor. Siz normal doğum gibi davranın gerisini Rabbim belirleyecek.Hakkımızda hayırlısı olsun 🌺
G12s_18 cokkasmabeabi İnşallah normal olur Herseyin hayırlısı ama normal doğumu istiyorum sezaryan korkum var