Sayeste112 Arkadaşlar betam ilk 24 temmuzda 110 du 26da 347 1 hafta sonrası 1033 2 gün sonra 1077 1 gün sonra 1100 dü doktora gittim sağlıksız gebelik dedi kese var ama ne yapmam lazım çarşamba gel alalım dedi çok kararsızım ne yapmalıyım beklemeli miyim
Pamuk Sayeste112 Ayni sorunu yaşadım beta bu kadar çıktı düştü sonra 20 sayı yükseldi boş gebelikti.Gecmis olsun umarım kolay şekilde atlatirsiniz.
EbruBoluKaya Kimyasal gebelik gibi duruyor yükselmiş sonra düşmeye başlamış. Keseyi gördünüz mü? Ya beta takibi edilip düşmesi beklenir yada kürtaj der doktorunuz
Sayeste112 Zeyna01 bir tane daha gittim o umursamaz davrandı betam artmamış dedim ve ona sormadan kendim gidip baktırmıştım betamı gördük leseyi ne betasından bahsediyosun diye tersledi
Sayeste112 Pamuk peki size kürtaj mı yaptı doktorunuz bana şırıngayla çekeceğim keseyi dedi kürtaj mı dedim hayır dedi
myangelson Sayeste112 normalde kese görüldükten sonra beta bakılmaz o yüzden öyle demiştir de terslemesi çok saçma sonuçta sen nereden bileceksin bunu. Bence 3. Bir doktora daha git
Pamuk Sayeste112 Vakumlu kürtaj dediği.Korkmayin kese küçük olduğu için kolay olur.Ben adet görmeden tekrar sağlıklı şekilde hamile kalmıştım🌸
Sayeste112 myangelson aynen o direk ultrasona aldı bu devlette ki doktor tersleyen diğeri takibini yapan özeldeki doktor özeldeki doktorda bulunduğum ilde çok fazla tercih edilen bir doktor bilgili o yüzden güveniyorum
Pamuk Minikmucizelere Hanımefendi kesenin göründüğünü yazmış kese rahim içinde göründüğü zaman dış gebelik şüphesi elenir….
Nzlcncncn Sayeste112 korkma kese gözükmüş dış gebelik değil. Biraz sabret hemen kürtaj olma. Dua et sabret hayırlısını dile 🌸
myangelson Sayeste112 ben mesela hamileliğimi ogrendigimde hiç böyle sürekli kan vermedim bir kere verdim 2 gün sonra tekrar verdim doktor tamam çok güzel artış var kan vermeye gerek yok 1 hafta sonra gel kese görelim dedi gittim kese gördük gönderdi. Yani senin ozeldeki doktorun keseyi gördüğü halde mi supheleniyor ne dedi mesela boş gebelik falan mı ?
Sayeste112 myangelson canım doktor 347 çıktıktan 1 hafta sonrası gel dediğinde kese varla yok arasıydı kan istedi 1033 çıktı 1 haftada sadece 3 katı artmış en az 2700 olması gerekirken 1033 olunca sağlıksız gibi duruyor tekrar kan verelim 2 gün sonra bakalım dedi o 2 gün sonrası vajinal baktı kese gördü ama beta 1077 olmuş o şekilde sağlıksız tutunamaz dedi çok az artış dedi
myangelson Sayeste112 anladım canım o zaman kendiliğinden de kanaman başlayabilir tutunamaz dediğine göre. Olsun rabbim hayırlısını versin hakkında 🤲🏻