Seyda_06 Kızlar 3 aylık hamileyim kronik ürtiker hastasıyım ve hergun ilac içmek zorundayim basindan beridir iciyorum benim gibi olan varmi aranızda ilacın bebeğime bi zararı olurmu ?
bdenerigokce Seyda_06 benimde sıcağa alerjim var geçen çok kötü oldum ama kullanamadım doktora da sormadım
Seyda_06 gamzecgr Evet sordum ama hepsi başka bisey diyor geneli icebilirsin dedi ama ginede korkuyorum hergun ictigim icin
gamzecgr Seyda_06 evet kimisi kullandırtmıyor diye biliyorum ben de daha doğal içerikli şeylere yönelin diyen var ya da dupalac veren oluyor onun prospektüsünde hamilelikte kullanılabilir yazıyor mesela