gzdee11 Kızlar ben şu an 5+6yım, kalp atışını elimi koyduğumda hissedebiliyorum böyle bir şey mümkün mü 🙈 Bana mı öyle geliyor 😅
Gixemm gzdee11 benim geç döllenme regli tarihime göre çarşamba günü 7 haftalık ultrasona göre 6 haftalık olacak doktor kalp atışı için çağırdı bakalım
leila1 gzdee11 kan pıhtısından kalp atışı duymazsınız, o sizin damar atışınız ya da kalp atışınızın ses yankısı olur. Sizin dediğiniz şekilde elle kalp atışını hissetmek 4. 5. Aydan sonra oluyor. Farkı anlarsınız zaten
Elcoo123- Ceylannn_ bende 8. Hafta da duydum doktorumun çağırdığı tarihte gitmeyip meraktan 5 haftalikken başka doktora gittim duyulmadı çok üzüldüm bekleyin isterseniz doktorlar zaten uygun zamanda çağırıyor
Ecemnm gzdee11 çünkü kalbe yakın bölge de ondan bacım 🤭 normal zamanda hiç dinlemedigin için şimdi sana öyle gelmesi normal
gzdee11 Ecemnm kalp atışını duymak için son 2 hafta, ama günler aslaaaaa geçmiyo size de öyle geliyor mu 🙈
gzdee11 Ecemnm canım kötü düşünme kötüyü çağırma, ben de buradaki olumsuz şeyleri okudukça stres yapıyordum aynısı bana olacakmış gibi. Doktor kontrolümden sonra rahatladım umut doluyum olumsuz olmaması için dua ediyorum. Kötü düşünüp stres yapma sakın
gzdee11 Ecemnm senin kaç haftalık şu an? Bendeki belirti adetimin gecikmiş olması ara ara gelen mide yanması bulanma bu kadar
Ceylannn_ Ecemnm her gebe de belirti olacak diye bişey yok ki kimi gebelik hiç belirti olmadan devam edebiliyor benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de oğlum oldu şimdi 7 yaşında onda mesela hiç belirti yaşamamıştım