İlk doğumum belden oldu kızlar bu ikinci doğumum olucak yine belden mi yaptırsam yoksa genel mi yaptırsam komple mi bayıltsalar . İkinciye iğne vurulunca belden ağrı yapar mı aynı yere mi vuruyorlar birde sezeryan da ilk sezeryanın olduğu yeri mi kesiyorlar yoksa ona hemen yakın yeri mi bunları merak ediyorum. Birinci de hicbirseyi bilmeden kuzu gibi sezeryan oldum şimdi biraz bildiğim için süreci heyecanda var kafam çok karışık doğumuma da üç gün var