annemsii 32+0 da ayrılabilirsin.. o gün doktoruna gidip rapor alıyorsun.
eğer istersen 37+0 a kadar çalışırsın ve kullanmadığın 5 haftayı doğumdan sonraya saklayabilirsin...
toplam 16 hafta.. mecbur 37 de ayrılıyorsun...
doğumdan sonra erken dönmek istersen dönebilirsin ama ne gerek var. bebişinle ilgilenirsin