mbs44_16 Kizlar 13 haftaligiz mide bulantilarim vs azaldi ama midemi çok değişik hissediyorum ac miyim tok muyum belli degil boyle his yasayan var mi nasil gecer
gamzecgr mbs44_16 mide ekşimesi yaşıyorsunuz büyük ihtimalle o yüzden öyle hissettiriyor bende de olmuştu sakız çiğnemek iyi geliyordu bana
Gixemm mbs44_16 bu benim genel problemim iştahsızlık karnınız aç gibi ama canınızda hiç bir şey istemiyor hamileliğin ilerleyen dönemlerinde geçiyor
KadersizMelek mbs44_16 ya bende 13+4 ama hala bulantı kusma devam ediyor, buna eşlik olarak mide ağrıları aşırı iştahsızlık 😰 doğuma kadar kusanlardanım malesef
mbs44_16 Gixemm aslinda butun ogunleri yemeye calisiyorum ama evet hic istekli yemiyorum mecburiyetten yiyorum o yuzden de midemdeki degisik his gecmiyor
mbs44_16 KadersizMelek bende arada hala kusuyorum ama midem onceki kadar cok bulanmiyor ama hep bi zorla yemek yeme var yoksa canim istemiyor