Pinark92 Kızlar merhaba , 6 haftayı bitirdik bebişle merak ettiğim acı yiyebilir miyim yemeği çok seviyorum ama bir bilgim yok yardımcı olabilir misiniz ?
Belginylmz Pinark92 19 haftakigim bugün aci yedim çok sık yemiyorumda bı zararı olacgini dusunmuyorum
Hizligonzales Pinark92 yiyebilirsin tabi ama hamilrlikte mide yanmasi cok oldugu icin sen rahatsiz olabilirsin onun disinda bebege falan bi zarari olmaz mide yanmasida gerci ilerleyen haftalarda oluyor 31.haftadayim aciyi cok severim ama yiyemiyorum mide yanmasindan.
Civciv53 Pinark92 ah bende acı biber turşusu ve tavuk pilav çekmişti canım. Bir oturuşta bir kase acı biber yedim gözlerimden yaş aka aka . Ama 2 gün tuvaletten çıkamadım yani acı acı yemenin sonu 🤣 ben yandım sen yanma diye yazıyorum az ye sonu kötü oluyor çünkü 🤪