vanilyali99 Dogum izniniz ayın 20sinde biterse maaş olayı nasıl oluyor 15te maaş alıyoruz ama memurlar maaşını çalışmadan aldığı için 20den sonraki kısmını geri mi veriyoruz .ama öyle olursa da çok az para almış oluyoruz