Arzymn Emali garmastan pomad, lansinohu doğumdan önce kullanmaya başlamıştım buna rağmen çatladı, göğüs kalkanı ve garmastan pomadla çatlaklarım geçti
Nur16 Ben lansinonun aldım doğumuma 1 ay kaldı ve kullanmaya başlıcam şimdi yoksa Doğum yaptıktan sonra kullandığında fayda etmiyormuş
aysess Nur16 herkes birşey diyor bende karar veremedim canım ya kullanmaya. Lansinoh aldım evde duruyor da. Okuduğum bir kitapta önceden Krem sürüp yapısını bozmayin diyor 🙄
Emali Nur16 kullanmaya başlamadan önce doktorunuza sorun bence gögüs ucunu uyarıp erken dopuma teşvik etmeyin kendinizi bide çok önce kullanmayın dedi eczanecinin biri karısı kullanmış yani bayanönce kullanmaya başlamış sütü geç gelmiş ve genede çatlamış🙄
Emali aysess krem sürüp çatlayanda var ya çok sıkıntı herkes bişi diyor kafam çok karışıyor bir kısmı ayva çekşrdeği suya koyun jel kıvamını alsın öle sür diyor bir kısmı soğan sürün diyor ha bire deniyor ama işte😑
aysess Emali Evet ya çok sıkıldım şimdiden bu konuya 😐 Soğanı söyleyen çok ama bebek ya reddederse kokudan,birde hastahanede soğan nasıl olcak kokucaz :/, ayva çekirdeği iyi gelmedi yapan bir arkadaşıma. Göğüs kalkanı, gümüş kapaklar bir sürü şeyler🤔
Gozdealpu Ben doğumdan sonra kullandım. Öncesinde çok kullanma taraftarı değilim. Lansinoh işe yaradı bende. Çok az kullandım. Her gün yıkayın havlu ile kurutmayın kendi kendine suyu emsin nemlensin daha iyi
06minik17 Kızlar biraz saçma gelecek size eminim ama ilk duyduğum zaman benimde çok garibime gitmişti. Doğumdan hemen sonra göğüs ucuna soğan kesip sürüyormuşuz. Biraz bekleyip siliyormuşuz ve bebeği öyle emzirmeye başlıyormuşuz. O zaman hiç çatlak acı falan olmuyormuş. Siz böyle bir şey duydunuz mu yada deneyen oldu mu.
06minik17 aysess silince giyormuş koku. Bende anlamadım. Bakalım bizi neler bekliyor. Kuzenim sudocremi çok önerdi. Hem bebek için hemde göğüs yarası için. Bne onu deniycem bakalım. İnşallah bende de o etkiyi gösterir de göğüs acısı çekmem