HMH Kızlar bugün 1 numara bez aldım 1 paket 256 adet var içinde sleepy extra hadi bakalım başladık inşallah sorun yaşamayız ama öneriler genellikle sleepy üzerineydi ☺️
Duygrn HMH ben 1 numara bezi yaklaşık 1000 adet stoklayarak büyük bi hata yaptım 😄 duyan herkes çok çabuk büyüyecek 3-4 numara en çok giden bez oluyormuş. Napcam o kadar bezi bilmiyorum
Nsnurrss HMH bende aynı senin aldığın gibi aldım ama malesef hiçte iyi bişey yapmadık çünkü 1 2 paket anca kullanılıyormuş sonra hemen büyüdükleri için 2 numaraya hatta 3e bile geçiyomuş 😅🤦🏻♀️
HMH Duygrn evet bana da teyzem adet hesabı yaparak söyledi bu sayı yeterli 1 numara için ☺️ siz uçmuşsunuz maşallah 😅
Mebus Duygrn canım aldığın yerden değiştirsene 1 numara en az giden bez 2 3 numarayı stok yapmalıydın
Deletedmom0071 Duygrn ilerde ikinci bebeğinize saklarsınız. İkinciyi düşünmüyorsanız ped olarak kullanırsınız. Geceleri iyi emiyor 😅
Duygrn HMH uyguna bulunca gaza geldim sanırım bi. İlk bebeğim bilemedim 😄 dağıtırız artık kalanı napalım ☺️
sevgi9654 Duygrn ikinci bebeğinize kullanırsınız saklayın bezler hemen bozulmuyor, benim bebekliğimden kalma bezleri annem saklamış 5-6 yaşlarında oyun oynarken oyuncak bebeklerime takıyordum haha ordan hatırlıyorum 😂😂
Mebus Bende Prima alıcam 1 numaradan alıcam ilk 1 ay gidecek kadar günde 6 adet falan değiştiriliyormuş. Kalan da 2 stoklucam ıslak mendilde stoklayabilirsiniz benim ablam indirimde buldukça almıştı epey de kullandı kurumuyor asla birşey olmuyor
Duygrn Deletedmom0071 haha annemde hastaneye boşa ped götürme bebekle beraber kullanırsınız diyor dmhkj anca bitiririz analı kızlı 😄
Masal-10 HMH Daha fazla almayın arkadaşın bebeği baya iri doğmuş aldığı bezler çöp oldu şok haftalarda alın