Zhrahmt Arkadaşlar merhaba Toksoplazma ve rubella testleri aç karınamı yapılıyor yada fark ediyormu ? Yaptıranlar yardımcı olabilirmi ?
Dilan_1 Zhrahmt bana aç Karınla gel dedilerdi öyle yaptırdım ve rubella kızamık oluyo küçüken kızamık gecirmedgm için cocuklu ortamlara felan giremiyorum doktorum eger kaparsan cocuk karnında ölür veya alınır dedi
Caglasmsk Msalbyrk ilk zamanlar yapilmasi lazm galiba turkiyede bi defa yapiyo doktorlar genellikle . Ben yurtdsindaym hamileligimi ogrendgm andan itibaren her ay yaptirmak zorundaym.
Zhrahmt Msalbyrk ben 9 haftadayım doktorum 6 haftalıkken verdi ve yarın kontrolüm var sende bir doktoruna danış istersen