Benim bebişim biraz iri bir bebekti hep 30 haftadan beri. Son zamanlarda bende dikkat etmedim, havalar da malum sıcak 36 haftada tansiyonum tavan yaptı rutin kontrolde öğrendim bunu. Hastane yatışım yapıldı 3 gün idrar topladılar ve sonuç negatif çıktı. Eve geldik tansiyon takibine alındım. Öyle zordu ki hamilelikde bebeğe birşey olcak korkusu. Ardından tansiyonum 16lseı görünce doktorum 37. Haftada bebeği alcaz suyu azaldı tansiyon kaynaklı bekleyemeyiz dedi. Bir yanım korkuyor bir yanım çok heyecanlı. Gün geldi çattı hastaneye yatışımız yapıldı gece 12 den sonra yemek ve su yasak.Sabah açıklığıma bakıldı hiç açıklık yok dedi ebe yumuşama var sadece. Ve anlatılan kadar korkunç birşey değilmiş. Kıyafet verildi, damar yolu açıldı. Ameliyat haneye giderken içimi bir korku kapladı ama hep gülmeye çalıştım. Ben sprail ve epidural kombo yaptırdım sezeryanı. Belden iğne yaptı anestezi uzmanı hiç acı duymadım uyuşmaya başladım beni diğer setyeye alıp, ellerimi bağlayıp tansiyon takibi yaptılar. Ben gerildim haliyle meğerse operasyon başlamış ve ağlamaya başladım 5 dakikalık bir sedasyon verdiler bana uyudum. Uyanmanın en güzel sesi bebeğimin sesiyle gözümü açtım yanıma getirdiler hemen sustu. Bebek önden gidiyor ben dikişim olduğu için uzun sürdü 1 saat sonra gittim bebekten. Odaya çıktım bebeğim yanımda ben uyuşuktum serum takviyesi verildi . Epidural yaptılar en büyük nimet ağrı, sancı olmuyor. Yemek ve suu 8 saat yok. Ee geldik gaz çıkarmaya birşey yemeğince neyi çıkacak Kayısı hoşafı, nescafe içtim bol bol en son akşama yakın gazım çıktı. Yemek yedim. En önemli yer yürüme 😵korkuyordum ama kalkacaktım tek bir noktaya bakıp kalkmayı denedim hiç de abartılacak birşey yok gayet iyi kalktım yürüdüm. Saatte bir kesin kalktım yürümeye çalıştım. Bu süreç epidural iğnenin varlığına borçluyum 😁Eve gelme vakti geldi bende bir heyecan ama nafile iğnenin etkisi geçti ve benim ağrılarım başladı. Korkulacak birşey yok 2 gün max birine bağlı kalıyorsunuz sonra kendi işinizr odaklanıyorsunuz. Bebek de olunca ister istemez hemen toparlanmak istiyorsunuz.