Mustafatma92 Kızlar 16+4 haftalığım idrarımda enfeksiyon çıktı doktor zımaks 400 mg verdi kullanan oldumu daha önceden
Burcuuuuu Mustafatma92 34 haftalıgım gecen gün kullandım ama bende yan etki yaptı yüzüm hep sivilce gibi kıpkırmızı oldu 7 gün kullandım ama doktoruma sordum bi sorun olmaz dedi ama herkes de değişik tabi
Ufkumm Mustafatma92 ama kesinlikle kullanmalısın ilaç geçmesi lazım Allah korusun düşüğe sebep oluyormuş
Sinem03 Benimde idrarda çıktı lökosit dün antibiyotik başladım karnım çok ağrıyordu biraz daha iyiyim bugün bol su iç
Irmaktan Mustafatma92 Evet hatırladığım kadarı ile z ile başlayan bir şeydi 20 haftalık falandım bir ay arayla iki kez kullandım bir sıkıntı olmayacaktır sonuçta her şeyin bilincinde doktorlar.
Braalayan Mustafatma92 doktorunuza güvenmiyorsanız o doktora gitmeyin burada ki insanlar içme deyince ne olacak doktorunuza güvenin ya da başka doktorlara danışın burada bu konuda kimse size sağlıklı bilgi vermiş olmaz.
oglummehmedim Doktor yazmissa kotu bisey olmaz herhal burdakilara sorup vazgecmeyin kotu bisey yazarlarsa
Senzeliha Mustafatma92 ben eczanede çalıştım biliyorum hiç bir sıkıntı olmaz. Birde bol bol su ic düzelir
Arzymn Mustafatma92 doktorun tedavini vermiş zaten neden soruyorsun tekrar. Gğvenmiyorsan gitme doktora