Mihri47 sancının gelmesi için ılık su içinde oturmayı deneyebilirsin canım faydası olur benimde ikinci gebeliğimde doğum zamanı geldiğinde hiç sancım yoktu suni sancı verilmesini istemediğim için hastaneye gitmeden önce küvetin içini suyla doldurmuştum içinde yarım saat kadar oturdum 1 saat demeden sancılar tavan yapmıştı eğer küvet falan yok ise leğen tarzı birşey varsa içine çok aşırı sıcak olmadan suyla doldur otur sancılarına yardımcı olur su hem sancıların gelmesinde hemde açılmaların daha da hızlanmasında yardımcı oluyor