Sat: 21 temmuz. Bat:16 Ağustos hanımlar merhaba gebelik planlayanlar inşallah bu ay çoğumuz güzel haberler alırız öncelikle 🫶. Bende kan pıhtılaşması var 3 düşük farkl izamanalrda lakin hiç kürtaj olmadım. Sebebini yeni ogrendim. Şimdi tek korkum yeniden ayni seyleri yasarmiyim. İstanbul anadadolu yakasında onerebiliceginiz doktor hastane ve benim gibi bu durumu yaşayanlar veya çevresinde yaşamış birileri olanlar tecrübelerini yazabilirmi ? Doktora ne zaman gitmeliyim iğne meseleisni çok duydum gordum. Tavsiyelerinizi bekliyorum