Elifaras_ Ben de 39+ 2 de planlı sezeryan olucam, normal doğum için 40 41 haftaları gören anneler var bekleniyor yani bir sorun yoksa doktor niye böyle bişey yapacak anlamadım siz bekleyebiliyorsanız ve ilk defa böyle bir yöntem duyuyorum inş kolay bişeydir