Kizlar merhaba mutlu hafta sonlarınız olsun ben birşey sormak istiyorum bende yıllar önce bel fıtığı başlangıcı ve boyun düzleşmesi başladı şimdi 36 haftalık hamileyim ve normal doğum yapmak istediğim için doktora bu konuyu hiç açmadım çünkü hamileyken belimden dolayı hiç doktora gitmedim ama hala bel fıtığı olduğuna da eminim
Benim gibi bel fıtığı başlangıcı diyip normal doğum yapan varmı yarın nasipse kontrolüm var yarın doktorumada anlaticam bakalım ne diyecek sizlerede sormak istedim 🌸 açıkçası sezaryen olmak istemediğimden bu konuyu bu zamana kadar sakladım ama bir sıkıntı olur diye de korkuyorum o yüzden yarın ne diyecek doktorum merak ediyorum