Merhabalar size 14.05.2022 tarihindeki hikayemi anlatacam ama ondan bir gün öncesinden başlamak istiyorum doğumum dan bir gün önce evinde kaldığımız eşimin amcası bizi evinden çıkardı abartopar çıkmak zorunda kaldığımız için gidecek yerimizde olmadığı için kaynanamla yaşamaya karar verdik evi geceden taşıyıp kaynanamlara geçtik. Sabah 04:30 da aniden başlayan bir sancıyla yataktan fırladım ve sürekli dolaştim banyaya girip ılık bir duş aldıktan sonra bahçede tekrar dolaşmaya çiktim ve saat 17.45 de sancıyla beraber suyum kanlı geldi hemen hastaneye gittik ve yatış verdiler 3 cm bir açilma vardı saat 21.00 kadar kendi sancımi çektim ondan sonra suni sanciyla beni doğuma aldılar ilk defa doğum yapacağım için tecrübesizdim ve ne yapacağımı bilmiyordum annemi yanıma getirdiler beni sezaryen etsinler diye anneme ısrar ettim ama ne yaptıysam hemşireler buna müsade etmedi doğumu gayet güzel gidiyor sakin olun dediler ben çok korkuyordum saat 23:58 de doğuma aldılar tecrübesiz korku panikle beraber saat 00:40 da kızım doğdu size şu kadarını söyleyim siz siz olun sakın korkmayin çünkü ne kadar korkak olursanız doğum o zaman zorlaşiyor biraz uzun oldu ama okuyun.. :)) eklemeyi unuttum kızım 1.5 yaşında ikinciye hamileyim şimdi 😂😂