Ucankus benimde ilk yaptığımda böyleydi hatta adet oldum bi ara sandım meğer üstten görmüşüm eğer adetine daha varsa şimdiden kan verme çıkmaz benimde öyleydi son adete 2 gün kala erken gebelik testi yaptım kopkoyu çizgileri gördüm inanamadım çünkü hep deprem bölgesinde olmamız hemde önceki kayıplardan ötürü ertesi gün adete 1 gün kala kan verdik doktorum var dedi direk kan sulandırıcıya başladı o yüzden bol bol dinlen haa bi de eşin az çok tavırlarından bile anlar benim öyle olmuştu hep