Kızlar hiç agrim olmadan dün kanamam oldu acile gittik ve hiç bir sıkıntı olmadığını bebeğimin gelmeye hazırlandığını söyledi ve acılmam da olmadı ara ara sancılarım çıktı bugün de nişan geldi kahverengi sümüksu bi akıntı.. Nişan geldikten sonra kac saat içinde dogum yapan var bilginiz varsa yazın lütfen.
Allah hepimizin bebişlerini sağ salim kucağına almak nasip etsin 😊