Aslihan-05 Devlet hastanesinde refakatçi olarak eşim kalabilir mi Kardeşimin düğünü olduğu için annem yetişirmi denk gelir mi düğünle doğum bilemyrm ankara sehir hastanesnde doğum yapmayı düşünyrm bi bilgniz var mı acaba eşimi alırlar mı
Busra-1601 Aslihan-05 istanbulda cam sakurayi biliyorum ben almiyorlar eşleri ama Ankarada nasil.bilmiyorum da genel olarak kadın doğum katına erkek refakatci olmuyor devlette
Daisy0000 Aslihan-05 Benim doğum yaptığım hastane kalabalık değildi,normalde yasak ama çalışanlar görmezden geldi ve çıkarmadılar
Deletedmom0071 Aslihan-05 Ben hacettepede doğum yaptım. Ankarada hiçbir devlet hastanesinde doğum yaprken ne eş ne de bir başkası doğumhaneye alınmaz. Fakat bebek doğduktan sonra odaya çıktığınızda 1 kişi yanınızda refakatçi kalabiliyor. Bu eşiniz de olabilir anneniz de…
CemrePektas Aslihan-05 doğumhane felan zaten alınmaz. Devlet hastaneleri refakatçi olarak eşe izin vermiyor. Ama çaresiz oldğunuzu son çare olduğunuzu felan açıklayıp, tek kişilik özel odada kalırsanız belki izin verirler.
Cerroceren Bende İstanbul da yaşıyorum ve geçen hafta eğitilmlere katıldım. Alınmadığını sadece doğumdan sonra 15 dk babanın bebeği gördüğünü söyledi. Annelerin mahremiyeti ve rahatlığı açısından öyle olması gerektiğini söylediler.
Basak3503 Normal odaya almıyorlar eğer şansa tek olursan odada alabilirler belki ya da özel oda yaralayabilirseniz alabiliyorlar
Deletedmom0071 CemrePektas hacettepede 2 kişilik odada benim de yanımdaki hanımın da yanında eşlerimiz refakatçi kaldılar. Arada perde de vardı.
CemrePektas Deletedmom0071 ablacım GENELDE devlette izin verilmez dedim işte. Yani genelde almazlar. Genelde erkek olmaz katta. Şeyin yarılmış karnın yarılmış erkeğin ne işi var mantıken😂 ama almışlar sizi ne güzel. Ben de sabırla GENELDE almazlar diyorum hala devlet diyorsun😂
Deletedmom0071 CemrePektas işte bende diyorum ki doğumhaneye alınmaması normal ama oda başka bir şey gelen giden oluyor giyiniksin zaten ne alakası var yarılmayla Allah aşkına? Ankara Etlik şehir hastanesinde de arkadaşım doğum yaptı ben EŞİMLE ziyarete gittim bebeği gördük ve yanında EŞİ kalıyordu mantıken eşinin yanında refakatçi olması gayet mantıklı bir durum.