Merveeliyy bende senin gibi düşük yaptım şimdi hamileyim 3 aylık olduk 3 aydır hiç kalkmadan sadece tuvalete gitmek için kalkım sırt kasik ağrım benim mahvediyor. Üzülme ama dusuk önleyici igne ilaçlarla doktorum tedavi gösteriyor rabbim yar ve yardımcımiz olsun cümlemizin çok zor 🙁