27r1907 Öncelikle hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah. Şuan çok çok küçük bir sakıncası olacağını sanmıyorum karnın çıkana kadar istediğin pozisyonda yatabilirsin bence. Şahsen ben yatıyordum ama içinin rahat etmesi açısından doktorunada sorabilirsin. 😘