Deletedmom_78 Kızlar normalde 8+6 olması gerekiyor adet bitiminden. ultrasonda 7+6 gösterdi bebiş kendini. uyygulamayı ultrasona göre mi ayarliycam yoksa yine son adet tarihini mi baz almam gerekiyo?umarım anlatabilmişimdir
Churcill Deletedmom_78 doktorunuz geç döllenme dedi mi? Çünkü eğer öyleyse gelişimi de o şekilde olacaktır son adet tarihine göre giderseniz burda ileride doktorda geride görünmez mi bebeğin gelişimi?
Deletedmom_78 Churcill yok doktor hiç bişe demedi o yüzden kafam karıştı benimde bide ilk haftalarda sanırım oluyomuş 14. Haftadan sonra kesin olarak hafta verebiliyormuş yanlış olcüm mm farkı bile fark veriyormuş az önce araştırdım 💓
Churcill Deletedmom_78 evet doktorun başlangıç ve bitiş yerini seçmesine göre değişir ölçüm çünkü milimetrik ölçümler henüz çok küçük olduğu için. O zaman şimdilik adet tarihinize göre seçin daha sonra gerek olursa değiştirirsiniz ölçümlere göre ☺️