Pazartesi yani yarın transferim vardı taze transfer bugün 4. Gün ve hastane den arayıp embriyoların açılmadığını transfer gününün değişebileceğini söyledi yarın sabah en 9 da arayıp bilgi verecek öğleden sonra veya Salı günü de transfer olabilir dediler de benim aklıma takılma açılmadı ne demek aranızda bilen var mı?