Kızlar merhaba, 21 haftalık hamileyim karnımda aşırı derecede baskı ve gerilme hissediyorum çok rahatsız edici bir durum yürüyüşüme bile engel oluyor ve hic geçmiyor. Bu gerilmeler kasılma mıdır erken doğumdan korkuyorum. Bunu bir tek ben mi hissediyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı? ☹️