Selaaammmmm. Reglim 5 gün geciktiğinde idrar testi sonrasında da hemen kan testi yaptırmıştım. Beta değerim 6600 küsürlerdeydi, 1 hafta sonra kadın doğuma muayeneye gittim. Doktorum 6 haftayla uyumlu olduğunu söyledi kalp atışını falan dinledim🥹 soruma geleyim; 5 haftalık gebelik için 6600 küsür beta değeri sizce normal mi? Sizin öğrendiğinizde değerleriniz nasıldı?