Ben de idrar yolu enfeksiyonu olmuştum, çok sancılı iki gün geçirdim ilk gittiğim doktor gaz sancısıdır dediği için fazladan sancı çektim, kendi doktorum hemen hamilelikte içilebilen antibiyotik şase yazdı ve ertesi gün geçmişti, bence o sancıyı çekmeyin doktorunuza danışın