yaklaşık 1 haftadır 2 cm açıklığım var. Henüz bir ilerleme olmadı. Yarın kontrolüm var 3-4 cm’e ulaşmış olursa yatışım yapılacak ve suni sancı ile doğum başlatılacak. 40 haftanın içerisindeyim. İlk doğumum olacağı için çok çok korkuyorum. Suni sancıyı neredeyse herkes korkunc şekilde anlatıyor etkileniyorum. O süreci yönetememekten de korkuyorum. Önerileriniz var mı tecrübeli olanlar 🥺