3Tospikannesi Nrfsn46 2009 da ilk çocuğumu kızımı 36.haftada normal doğum ile doğum yaptım 2500 doğdu küveze de girmemişti şükür ☺ 3.ye hamileyim şuan bu miniğim de kız yarın 36 oluyoruz bakalım bu ne zaman gelecek merak ediyorum bende
Matmazelbebi Nrfsn46 Bende kıza hamileyim erken mi gelecek geç mi bilmiyorum ama annem beni 41.haftada doğurmuş.Abimi 39 😅 o yüzden kızlar erken gelir algısını yıktım kafamda 🙈
Tugbacolak 41+3 de dogmustu pandemiye denk geldıgınden bırak yanında olmayo hastaneye bıle sokmamıslardı
Bulbulyuvasi Ozge111 yavrum elimde olsa daha çok beklerdim de kakasını yeme ihtimaline dayanamadım ne sancım vardı ne nişanım
Nrfsn46 Ozge111 bende çok sabirsizim hemen doğsun istiyorum ama anne karnında daha hızlı gelişiyor diyorlar
Ozge111 Bulbulyuvasi 31 hafta olduk ne uyku var ne bişi bide endişe korku biran önce kucağımda olsun istiyorum
Esraasamet 40+ 5 te doğurdum bakalım 2. kaçıncı haftada gelecek dua ediyorum geç gelsin diye ilerde ne kadar çok kalırsa o kadar iyi :)
Birannis 41+1 de zorla suni sanciyla getirmiştik hanımefendiyi dünyaya 😃 şimdi yine kıza hamileyim bakalım nolacak
Ozge111 Nrfsn46 onu hiç sormayın hem aşırı merak ediyorum hemde daha hiç görmeden okadar özledim ki evet ilk gebelik