ArsaminAnnesi Kizlar 33+0 da. Bebegim 1890 kiloydu dun gittim baska doktora 34+0 da kordon dolanmasi duzelmis mi diye kilosu 2200 olmustu insalalh yanilma olmamistir 37 de dogum yapacağım sizce bu 25 gün icinde bebeğim 2800 3000 arasi olur mu🥺
Ozlemdemir ArsaminAnnesi bence olur zaten en çok bu son haftalarda kilo alıyorlar 3 kiloyu bile bulur Allah’ın izniyle