Kızlar hiç böyle bir post açacağım aklıma gelmezdi 🙄 geceleri uykum hiç yok artık. En son dün gece sırtımın ağrısından sürekli eşimi uyandırıp masaj yaptırdım. Bu arada sağ tarafım ağrıyor. Geçenlerde acile gittiğimde doktor soluna yat sağ da böbreğine baskı yapıyor geçer dedi ama mümkün değil soluma da yatsam ağrım artıyor. Sabaha karşı sağıma yatayım dedim 2 saat de olsa uyumuş kalmışım rahat bi şekilde. Ama sürekli kalkıyorum ağrım artıyor. Sizin de başınıza geldi mi geldiyse nasıl başa çıktınız? Güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var sürekli sorunlarla devam ediyor gebeliğim 😥