Rabiaa6 Bebeğinin karın çevresinde gelişim geriliği olup erkenden doğuran ve bebeğinin sağlığı ile ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi bende erken doğum yapicam eğer bebeğim karnımda ölmezse dedi doktorum doğar sa sonrası nasıl olur gelisiyorlar mi acaba