Kızlar, en son 23 sene önce küçük bir kızken erkek kardeşimin bebek arasını arada sürerdim, en son tecrübem orada kaldı. Şimdi bebek arabaları o kadar değişmiş ki ,hangi marka ,hangi model en ufak bir fikrim bile yok. Kullandığınız ve memnun kaldığınız modeller markalar hangileri? İçerisinde rahatça uyuyabilsin, taşıması kolay olsun, 3 4 yaşına kadar da gerekirse kullanabilsin istiyorum.