gul-kn Merhaba kızlar reglime 4 gün varken predictor erken gebelik testi yaptım çizgi çok net oldu 3 dk içinde Bir sonraki gün freely erken gebelik testi yaptım silik çıktı çok sizce gebelik var mı? Freely marka kullananlar var mı aranızda?
Mucizemibekliyorum_ gul-kn vardır gebelik. Testlerin hassasiyeti sıvı alımınız bile etkiliyor. Ama en doğru sonucu kanda alırsınız. Şimdiden hayırlı olsun
Yagmurr8 gul-kn adetime 5 gün kala prodoctor ile öğrendim silik çizgi çıkmıştı, büyük ihtimalle gebelik vardır, dilediğiniz gibi olsun ✨
gul-kn Sevgi2023 freely olan  predictor olan 