Duygrn Selam ilk bebeğim de aynı şeyleri düşündüm sallamadım asla ve sesli ortama alıştırdım şu an 17 aylık yatağında kendi uyuyor hiç sallamadım, Salı günü ikinci bebiş geliyor ona da aynı taktikleri uygulicam inş. Yeni doğmuş bebişe anne sütü ve gerekiyorsa mamadan başka bişey vermeyi ben doğru bulmuyorum açıkçası ilkine de vermedim buna da vermem