Merhaba kızlar 29. Haftaya girdim 28. Haftada rutin muayenemde baskı oluyor dedim alttan muayene oldum 1 cm açılmam varmış 5 gün hastanede yattım elhamdülillah çıktım evimdeyim başka birşey olmadı suyum gelmedi sancım olmadı sadece açılma bence yeni bişeyde değil bu arada 2 aydır böyle hissediyorum çünkü ilk kez dile getirdim normal diye şimdi evde istirahatteyim başına gelen duyan var mı 9 ayı tamamlayan böyle oluptw dua edin sağlıkla zamanında kucağıma alayım bebeğimi