Zeynep26 Arkadaşlar merhaba 34. Haftadayım bugün ilk defa belde yanma ve ağrı hissi var. Ağrı bikaç dk devam etti o sıra kIzımda çok hareketliydi . Şuan ağrı geçti ama yanma hissi devam ediyor. Belimden sıcak bişey döküyorlar gibi hissediyorum. Bebeğimin hareketleri iyi onda bi sıkıntı yok. Bu şekilde yaşayan oldu mu ??
Hafizeipek Zeynep26 ben 32. Haftadayim dün gece bende de oldu aynısı ama çabuk geçti benim uzun sürmedi 1 kere oldu
Buseayazerdgn Zeynep26 bnmde gogus kafesimde resmen kemik yanmasi hissediyorum ya esime diyom ya kemik yanarmi yaeee sacmalama diyor agzina vurcam iki tane gorcek cok zor ya bu hamilelik bi doguraydim
Zeynep26 Hafizeipek ağrı geçti ama sıcaklık hissi devam ediyor. Oturarak çalışıyorum acaba omunda mı etkisi var bilemedim. Biraz dinlendikten sonrada geçmezse doktora soracağım zaten. Ama şükür kanama akıntı vs yok
Hafizeipek Zeynep26 olabiliir canım sürekli oturmaktan sıcaklık uyuşma hissi gibi. Yürüyünce geçmiyor mu ?
Zeynep26 Hafizeipek Yürüyünce azalıyor 😊 teşekkür ederim canım geçmiş olsun sanada. İnşallah en kısa zamanda alırız kucağımıza 😊 Doğum iznini bekliyorum 4 gözle artık yormaya başlıyor
Hafizeipek Zeynep26 inşallah canım 🙏 geçmiş olsun büyük ihtimalle yürüyünce geçtiği için bir skntı yoktur 💐