Bugün farkettim çatlaklar vajinamın üstüne kadar gelmiş. Vajina üstü çatlamış resmen. Göbeğim zaten mosmordu çatlaklardan bide oraya yayılmış bu geçermi doğumdan sonra😨 çok kötü bir görüntü olmuş aynalara küstüm. 36 haftadayım. Bu arada niden kirem sürmedon demeyin krem banyosu yaptım ta başından beri ama işe yaramıyor….