Nazlii_ Kızlar merhaba geçen hafta pazar beta hcg 1565 çıkmıştı Salı günü de keseyi görmüştüm. Dün kanamam oldu acilde kan aldılar ultrasonla bakmadılar. Beta hcg 6900 çıkmış. Sizce daha yüksek olması gerekmiyormuydu? Bir sorun olabilir mi? Başına böyle birşey gelen var mı??😢
Mrvcakatt Nazlii_ benim 8 kere kan geldi. Dusuk olmadi yiyecek ekmegi varsa dayaniyor Allah in izniyle
Nazlii_ Kızlar benimle aynı durumu yaşayanlar için söylüyorum. Çok şükür herşey yolundaymış kesem geçen haftaya göre güzel büyümüş. Cinsel ilişki yasak ağır kaldırma, olabildiğince dikkat et dedi. Çok şükür Rabbime ❤️