Bende koydum, sezaryen doğum yapanlar gerçekten öneriyor. Normalde kahve başka ameliyatlarda da baş ağrısı olmasın ya da geçsin diye içiliyor diye biliyorum. Türk kahveside koy diyen var, anestezi hızlı geçiyormuş. Ben türk kahvesi koymadım. Eğer istersem kantinden alırım diye düşündüm