Mavisim3457 Sibelsamet_64 Günde 2 saati aşmayacak şekilde ayaklarının altına 2 tane minder koy o zaman kan akışı bu tarafa dağıldığı için ferahlayabiliuor. Ben öyle çözüm buldum. Ayaklarınızı salınık çok bırakmayın. İmkan bulunca uzanın. 🥰
Sibelsamet_64 Mavisim3457 hep uzaniyorum ama ev IŞİD’e yapmam gerekiyor sonra ayaklarım şişiyor bende napicami bilemedim