Perşembe günü 34. haftaya giriş yapıcam 35 gibi çantayı hazırlarım diyorum aldıklarıma bi baktımda genelde tulum almışım iç zıbınlı olanlardan. 5li bir adet hastane çıkışım var onuda almış olmak için aldım fakat gözüme aşırı küçük görünüyor içine bide zıbın giydirirlerse hiç olmaz gibi. Alt-üstlü 4 adet takımımız var ama onlarıda hep 6 ay almışım. Eylül ortası doğumu için iç zıbın giydirmeye gerek var mı ? Biraz büyük bi hastane çıkışı almalı mıyım?
Aklımda üç tane tulum almak var zıbınıyla iki tane de alt üst takım yeterli diye düşünüyorum çevrem bana çok bile diyor. Ne önerirsiniz