Zehra_drn Kızlar 32 +4 haftalik hamileyim ve bebeğin makat pozisyonunda hala dönmemiş normalmi bu durumu yaşayan varmı aranızda
Zeymerr Zehra_drn bende 36+5deyim bu hafta kontrolüm vardı kafası yukarda dedi hareketli bir bebek ya dönermi dedim dönebilir ozaman dedi inşallah bende dönmesini isteyerek bekliyorum.
Zeymerr Zehra_drn bebeğin pozisyonunu düzeltecek hareketler var onları yapın isterseniz erkenmiş sizin daha o döner inşallah
Masalnesli Zehra_drn benim 10 haftaliktan beri makat gelişi hala makat hala makat 38 haftalık olduk cuma günü sezeryanim zaten dönen dönüyor dönmeyen hiç dönmüyor şekil A daki gibi 😂
Caglakaragul Haftadayım hala dönmedi. 39. Haftada sezaryen olucam. Alan dar olduğu için dönmesi zor oluyormuş artık ama nasib tabi yinede
Serenn16 Zehra_drn beniöde öyle canım yarın 35 olucam perşembe kontrolüm var başından beri o şekil duruyor merakla bekliyorum dönücek mi diye 🤔
Zehra_drn Serenn16 bebeğiniz döndümü acaba merak etim canım ben de bugün tam 35haftalik oldum kontrolüm vardı bebeğim hala makat pozisyonda ve normal doğum yapamayacağımı söyledi sizde farmi bir değişiklik
Serenn16 Zehra_drn bugun kontrolüm var canım 37 olduk ama hiç sanmıyorum döndüğünü çünkü aynı pozisyonda midemde hep inşallah yanılıyorumdur
Zehra_drn Serenn16 ya benim de doktorum dönme ihtimalinin çok az olduğunu söyledi eher donmese sezeryan için gün verecek
Lazistan Benimde 36.haftadaydım makat gelişliydi 37.haftaya girdim döndüğünü hissetmedim kesin dönmedi daha da dönmez
Serenn16 Zehra_drn aynı şekilde canım 39 a kadar bekleyip görücez dedi benim doktorumda hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla olsunlarda gerisi hiç önemli değil