Merhaba kizlar 1 Ağustos ta doğum yaptım zorunlu sezeryan oldu maalesef neyse sezeryan sonrası dikislerimin küçük bir kısmında açılma oldu ve irin çıktı ne yapmalıyım pansuman yapıyoruz evde hastanede de yaptırdım kötü bişi olurmu agrimda o tarafta oluyo korkuyorum aranızda yaşayan oldumu böyle biseyii