Tugcecanan vallahi daha karar verilmedi diyebilirim yani ben normal istiyorum zaten ama sancı olmadan açıklıga bakmıyorlar burada devlet hastanesi zaten normal doğum için bekleniyor eger 41. Haftaya felan gelinirse duruma göre suni veya sezeryan oluyor